Sommige leerkrachten ondervinden hinder bij het afspelen van de films.
Dit probleem kan zeer eenvoudig worden opgelost door de pagina’s met
de films opnieuw te laden of de browsegeschiedenis te verwijderen.
Zodra dit is gedaan kan de server de films opnieuw oproepen en gaat het
weer vanzelf.
* Om de pagina’s opnieuw te laden, druk je op Ctrl en F5 (tegelijkertijd).
Dit moet je dan bij elke pagina doen die niet werkt.
* Het is echter handiger om in één keer de recente browsegeschiedenis te
verwijderen, zodat je niet per pagina hoeft te vernieuwen. Het verwijderen
van de browsegeschiedenis is een simpele handeling en werkt als volgt.
Voor gebruikers Internet Explorer
– Je klikt bovenin de werkbalk op Extra
– Vervolgens klik je op Internetopties
– Er verschijnt een scherm waar je kiest voor het tabblad Algemeen
– Je klikt vervolgens op Verwijderen onder het kopje Browsegeschiedenis
Voor gebruikers Mozilla Firefox
– Je klikt bovenin de werkbalk op Opties
– Er verschijnt een scherm waar je kiest voor het tabblad Privacy
– waarna je klikt op uw recente geschiedenis wissen
Contact
Blijven de problemen aanhouden? Stuur dan een mail naar info@benniebriljant.nl.